Altres notícies

Tauler d'anuncis

Comunicat en resposta a la sentència

El dia 15 d'octubre de 2019, reunit el professorat i l'alumnat del Departament de Filologia Catalana de la Universitat Rovira i Virgili, davant la greu situació social que ha provocat la condemna de polítics i activistes culturals i socials catalans, acordem:

1. Denunciar la injustícia que han provocat les irregularitats del procediment penal: l'empresonament, la presó preventiva, el judici, l'obstrucció del lliure exercici dels drets polítics dels empresonats i, com a colofó, la sentència.
  2. Rebutjar una sentència que és resultat d'un judici polític contra els drets fonamentals de la ciutadania.
  3. No fer classes durant aquesta setmana per tal de garantir el dret de manifestació i de participació en les accions i activitats que s'organitzin aquests dies. Considerem que aquesta és una manera de complir les recomanacions del Consell de Direcció de la URV d'ajornar les activitats avaluatives previstes, així com les de pràctiques, seminaris i altres activitats equivalents de caràcter obligatori.

Tarragona, 15 d'octubre de 2019