Altres notícies

Tauler d'anuncis

Primera circular de les X Jornades Literatura, Territori i Educació: «Rutes, itineraris i camins de lletres»

Les X Jornades Literatura, Territori i Educació (LiTE) tindran lloc a la ciutat de Tarragona del 28 al 30 d'abril de 2023 al voltant de la temàtica «Rutes, itineraris i camins de lletres».

Emmarcades dins del projecte d'innovació educativa Geografies Literàries 3.0 (2022-2023) de la Universitat de València, les X Jornades estan organitzades per la Universitat Rovira i Virgili, l'Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes (APELLC) i l'Institut Antoni de Martí i Franquès i compten amb la col·laboració del Departament de Filologia Catalana de la Universitat Rovira i Virgili, la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català, la Fundació Privada Mútua Catalana, la Facultat de Lletres (Universitat Rovira i Virgili), la Casa de les Lletres (Ajuntament de Tarragona), la Conselleria de Joventut (Ajuntament de Tarragona) i la Universitat de València.

Com en edicions anteriors, aquestes jornades tenen com a objectiu l'intercanvi d'experiències entre estudiants i docents de les universitats que participen en el Projecte Geografies Literàries 3.0: UV, UVIC, UB, UA, URV, UIB, Florida Universitària, als quals es convida a participar-hi amb l'enviament d'una proposta de ruta literària, o bé d'una experiència docent que posi de manifest el seu caràcter didàctic i innovador.

Aquesta primera circular inclou la informació sobre la inscripció, els allotjaments i el programa provisional de les jornades.

Es pot consultar tota la informació sobre les les jornades al seu web.