Taula rodona "L'increment del català a la docència universitària: reptes i nous escenaris"

Sala de Graus del Campus Catalunya, 12 h

La Comissió de Política Lingüística de la URV organitza la taula rodona «L'increment del català a la docència universitària: reptes i nous escenaris». Serà a les 12.00 h a la sala de graus del campus Catalunya de la URV, però també es podrà seguir per streaming mitjançant l'enllaç següent: Cafè de Llengües "L'increment del català a la docència universitària: reptes i nous escenaris.

Hi participaran Rafael Castelló (responsable del Pla d'increment de la docència en valencià a la Universitat de València), Marina Massaguer (assessora en polítiques lingüístiques del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya), Miquel Àngel Pradilla (membre de la Comissió de Política Lingüística de la URV) i Iolanda Tortajada (vicerectora de Política Acadèmica i Qualitat de la URV). Com a president de la Comissió de Política Lingüística, em correspondrà moderar el debat.

L'activitat s'inscriu en el marc del Pla de política lingüística de la URV per al 2023-2026 i i serà un bon punt de partida per a l'elaboració del Pla d'increment del català a la docència, que tindrà com a referència el document guia que està elaborant la comissió de seguiment del Pla d'enfortiment de la lengua catalana en el sistema universitari i de recerca de Catalunya.