Jornada «Literatura popular i literatura d’autor: gèneres i recreacions»

Del 16 al 17 de desembre de 2021

Sala de graus del campus Catalunya

El Departament de Filologia Catalana organitza la jornada «Literatura popular i literatura d'autor: gèneres i recreacions» en el marc del projecte de recerca Literatura popular catalana: gèneres, conceptes i definicions (PGC2018-093993-B-I00 MCIU/AEI/FEDER, UE) dirigit per Carme Oriol. La Càtedra Josep Anton Baixeras i la Facultat de Lletres col·laboren en l’organització d’aquesta activitat.

La jornada compta amb la participació d’investigadors de diferents universitats dels Països Catalans que estudien diferents gèneres i les recreacions sobre literatura popular feta per escriptores i escriptors de diverses èpoques. L’assistència és lliure però cal formalitzar prèviament la inscripció mitjançant la butlleta corresponent.