Jornada de la Càtedra Baixeras dedicada a Palmira Jaquetti

Del 23 al 24 de març de 2021

Sala de graus del campus Catalunya, Microsoft Teams, Aula Magna del campus Catalunya

La Jornada de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català dedicada a la folklorista Palmira Jaquetti se celebrarà els dies 23 i 24 de març. El dia 23 en tindrà lloc la inauguració, en format presencial, a la sala de graus del Campus Catalunya de la Universitat, a les 16.30h. En aquest acte es lliuraran les beques Josep Anton Baixeras i es presentarà el Quadern de la Càtedra Baixeras Margarida Aritzeta. El matí del dia 24 es pronunciaran les conferències, en format virtual. I, al final del dia, es podrà assistir a l'espectacle "Palmira", a l’Aula Magna.

Atesa la situació de la pandèmia COVID-19, l'organització de la Jornada ha optat per un model mixt d'actes (uns de presencials i uns altres de virtuals). En tots serà imprescindible inscriure-s'hi mitjançant la butlleta d'inscripció.