Universitat Rovira i Virgili

Presentació del llibre "Els balls parlats de Sogra i Nora i de Dames i Vells de Tarragona" de Pere Navarro

Casa Canals, 20 h

Presentació del llibre Els balls parlats de Sogra i Nora i de Dames i Vells de Tarragona. Dues mostres del teatre popular festiu (segles XIX i XX), de Pere Navarro i Gómez. En el marc del projecte Scripta, inserit en un projecte de recerca de la Universitat de Barcelona, aquesta publicació és un estudi sobre el canvi lingüístic que s'ha produït en els diferents dialectes catalans a través de la història, en aquest cas a partir dels textos d'aquests dos balls parlats, el de Sogra i Nora i el de Dames i Vells de Tarragona. Farà la presentació l'historiador de l'art i filòleg Francesc Massip Bonet, catedràtic de la Universitat Rovira i Virgili.

Aforament limitat a la capacitat de l'espai (Casa Canals). Reserves a Tickets Tarragona

Pujar