Altres notícies

Tauler d'anuncis

Filologia Catalana a "Estudia a la URV"

Grau de Llengua i Literatura Catalanes a Ràdio Ciutat Tarragona

El dia 23 de maig, l’espai radiofònic ‘Estudia a la URV’, de Ràdio Ciutat de Tarragona i la Universitat Rovira i Virgili, es va dedicar al Grau de Llengua i Literatura Catalanes. La tertúlia, que es pot seguir al web i a YouTube, va comptar amb la presència de Jordi Ginebra, professor del Departament de Filologia Catalana i responsable del Grau; Aida Roca, estudiant de 3r curs; Marina Mallafrè, graduada per la URV, i actualment professora de secundària i curadora d’obres de Rovira i Virgili i Maria Aurèlia Capmany; i Pep Olivé, gerent de Cossetània Edicions.

Ràdio Ciutat Tarragona

Segons la URV, el nivell d’ocupació professional dels graduats en filologia catalana està entre els més alts de tot el catàleg de titulacions universitàries. Avui estudiar filologia catalana és tenir feina segura.