Jornada de la Càtedra Baixeras dedicada a Palmira Jaquetti

Del al

Sala de graus del campus Catalunya, Microsoft Teams, Aula Magna del campus Catalunya

La Jornada de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català dedicada a la folklorista Palmira Jaquetti se celebrarà els dies 23 i 24 de març. El dia 23 en tindrà lloc la inauguració, en format presencial, a la sala de graus del Campus Catalunya de la Universitat, a les 16.30h. En aquest acte es lliuraran les beques Josep Anton Baixeras i es presentarà el Quadern de la Càtedra Baixeras Margarida Aritzeta. El matí del dia 24 es pronunciaran les conferències, en format virtual. I, al final del dia, es podrà assistir a l'espectacle "Palmira", a l’Aula Magna.

Atesa la situació de la pandèmia COVID-19, l'organització de la Jornada ha optat per un model mixt d'actes (uns de presencials i uns altres de virtuals). En tots serà imprescindible inscriure-s'hi mitjançant la butlleta d'inscripció.

Pujar